Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

Tavli 9000

...επειδή ακούγεται πιο cool σε ψευδαγγλικά.

Ιδού το upgrade μου που κάνει τις πόρτες (το συνηθέστερο ταβλοπαίχνιδο) κάπως πιο υποφερτό για τους γκαντέμηδες στα ζάρια σαν εμένα:

Κάθε παίκτης ξεκινάει με 1 Power, οκ ως εδώ? (Μετάφραση για RPGαδες= εννοώ mana)

Σε κάθε νίκη, παίρνεις 1 Level Up, με το οποίο μπορείς:
- να αυξήσεις το Power κατα 1
-να ξεκλειδώσεις 1 Ability
Αν το πάρεις διπλό, κερδίζεις -προφανώς- 2 Level Ups.

Κάθε ability το χρησιμοποιείς όσες φορές θέλεις σε κάθε παιχνίδι, αρκεί να έχεις να δώσεις το απαιτούμενο Power (όπου δεν γράφω αλλοιώτικα, είναι το καθένα κοστίζει 1). Τα abilities επιλέγεις
αν θα τα παίξεις ΠΡΙΝ ρίξεις τα ζάρια.
Κάθε φορά που χρησιμοποιείς ένα Ability είσαι υποχρεωμένος να ΦΩΝΑΞΕΙΣ ΜΕ ΠΑΘΟΣ την κίνησή σου, όπως μας έδειξαν πολύ σοφά οι μαίτρ κάποτε.

--> Να μην ξεχάσω: κανόνας για τους ενοχλητικούς που όλο πετάνε τα ζάρια όπου ναναι:
ΟΤΑΝ ένα ζάρι αγγίξει το έδαφος, ο αντίπαλος επιλέγει τι έχει έρθει, ό,τι γουστάρει που να υπάρχει στο ζάρι. Τελεία και παύλα.



ABILITIES

1) +1 στις διπλές. Δεν κοστίζει Power, όμως πρέπει να το παίξεις υποχρεωτικά, ΕΙΔΙΚΑ αν δε σε βολεύει. Κάθε φορά που φέρνεις οποιαδήποτε διπλή, παίζεις και +1. Μπορείς να πάρεις το ability
όσες φορές θέλεις και stackάρει, όμως πρέπει το επιπλέον σύνολο να παιχτεί από ΕΝΑ.ΜΟΝΟ ΠΟΥΛΙ. Πχ, αν το έχεις πάρει 7 φορές και φέρεις ντόρτια, θα παίξεις 4+4+4+4+7.

2) Teleportation:
-lesser: μετακινείς ένα πούλι στο διπλανό τεταρτημόριο σε μια ελεύθερη θέση. ΔΕΝ μπορείς να χτυπήσεις ανοιχτό πούλι του αντιπάλου, ΔΕΝ μπορείς να κάνεις πόρτα έτσι.
-greater (prerequisite: το minor προφανώς): μεταφέρεις ένα πούλι σε οποιαδήποτε θέση στο ταμπλώ, αρκεί να είναι ελεύθερη. Πάλι δεν μπορείς να χτυπήσεις, ούτε να κάνεις πόρτα.

3) Destroy: "διαλύεις" (χτυπάς, αλλά χωρίς να χρησιμοποιείς πούλι) ένα ανοιχτό πούλι του αντιπάλου.

4) Reroll: Προφανώς αυτό παίζεται ΜΕΤΑ τη ζαριά (DUUUH). Αλλά όχι απαραίτητα τη δική σου ζαρία= μπορείς να αναγκάσεις τον αντίπαλο να ξαναρίξει μια ζαριά που δε σε βολεύει.

5) Veto: αναιρείς ένα ability που έχει κάνει ο αντίπαλος ΠΡΙΝ ρίξει τη ζαριά (φυσικά άμα το ανακοινώσει πως το κάνει δεν μπορεί να το πάρει πίσω). Παρενέργεια: "χτυπιέται" αυτόματα το πιό
μακρινό σου (κοντά στο μάζεμα) πούλι.

6) Create Πόρτα:
-lesser: μετακινείς ένα ανοιχτό ελεύθερο πούλι σου στο διπλανό τεταρτημόριο πάνω σε ένα άλλο δικό σου ανοιχτό, ώστε να κάνεις αυτόματα πόρτα. Πάντα μετακινείς το πιό πίσω. Κανένα
αντίπαλο πούλι ανοιχτό ή κλειστό δεν πρέπει να βρίσκεται ανάμεσα σε αυτά τα δύο.
-greater: (prerequisite για άλλη μια φορά το minor): ομοίως, με τη διαφορά πως μπορείς να μετακινήσεις το ελεύθερο πούλι σε οποιοδήποτε τεταρτημόριο, αρκεί να μην υπάρχει ενδιάμεσα
αντίπαλη πόρτα (ανοιχτά πούλια πλέον δεν εμποδίζουν)

7) Break Πόρτα: "σπας" μια πόρτα που αποτελείται από 2 πούλια, δική σου ή του αντιπάλου. Το ένα από τα δύο φεύγει μια θέση πίσω (όπου και μπορεί να χτυπήσει ανοιχτό αντίπαλο πούλι, όμως
αν υπάρχει άλλη πόρτα το πούλι δεν μπορεί να προχωρήσει και το ability δεν πιάνει), ενώ το άλλο κάθεται εκεί που είναι. Αν ενεργοποιήσεις αυτό το ability δεν παίζεις για αυτόν το γύρο.

8) Halve-Πόρτα: χωρίζεις σε 2 ίσα μέρη μια πόρτα (δική σου ή του αντιπάλου) που αποτελείται από τουλάχιστον 4 πούλια. Τα μισά φεύγουν μία θέση πίσω ή μπροστά, όπου γουστάρεις. Αν
ενεργοποιήσεις αυτό το ability και πάλι δεν παίζεις για αυτόν το γύρο. Μαλάκα.

9) Change Sides:
- lesser: Παίζεις μια ζαριά του αντιπάλου για λογαριασμό του και στα καπάκια χάνεις τη σειρά σου. Τουτέστιν: ενεργοποιείς το ability, παίζεις, μετα ο αντίπαλος ρίχνει, παίζεις τα δικά του όπως
γουστάρεις, και μετα εφόσον χάνεις τη σειρά σου (μαλάκα), αυτός ξαναπαίζει και προσπαθεί να μπαλώσει το μπουρδέλο που προκάλεσες.
-greater: Κοστίζει 10 Power. Οι παίχτες ρίχνουν από μία ζαριά. Αν εσύ που ενεργοποιείς το ability φέρεις μεγαλύτερη, τα πούλια αλλάζουν παίκτες για ολόκληρη την παρτίδα. Εξαιρετικά γαμάτο
για να ανατρέψεις τα προγνωστικά την τελευταία στιγμή.

10) Upgrade to Τριπλό: Ισχύει αυτόματα για κάθε παιχνίδι που δεν έχεις ενεργοποιήσει κανένα ability που κοστίζει power. Αν το πάρεις διπλό μετράει για τριπλό και δίνει 3 Level Ups. Sweet!

11) Last Chance: Ισχύει αυτόματα για κάθε παιχνίδι που δεν έχεις ενεργοποιήσει κανένα ability που κοστίζει power. Αν έχεις μαζέψει έστω και ΕΝΑ πούλι, σε οποιαδήποτε φάση φέρεις εξάρες
κερδίζεις το παιχνίδι. Αν ο αντίπαλος δεν έχει τραβήξει κανένα, το παίρνεις διπλό. ΔΕΝ stackαρει με το Upgrade to Τριπλό, αλλά μπορείς να απαρνηθείς αυτό το ability αν θέλεις.

12) Really Last Chance: Ισχύει αυτόματα για κάθε παιχνίδι που δεν έχεις ενεργοποιήσει κανένα ability που κοστίζει power. Μπορείς να το ενεργοποιήσεις μόνο μια φορά, όποτε θελήσεις. Αν ο
αντίπαλος έχει μαζέψει πούλι κι εσύ όχι, ρίξε τα ζάρια. Αν φέρεις εξάρες, κερδίζεις αυτόματα. Αν φέρεις άσσους το χάνεις διπλό. Αν φέρεις οποιαδήποτε άλλη διπλή είναι ισοπαλία.



Upgrade: Tavli 9001

Είναι ίδιο με το Tavli 9000 με τη διαφορά πως παίζεται με 20πλευρα και οι παίκτες μπορούν να πάρουν ένα νέο Ability:

EXTRA SPECIAL SUPERAWESOME ABILITY:

GETTA ΤΡΥΠΑΝΙ! : κοστίζει 9000 Power: Το χέρι του παίκτη μεταμορφώνεται σε Uber-Τρυπάνι και μπορεί να τα κάνει όλα πουτάνα και να τραυματίσει τον αντίπαλο πολύ σοβαρά.

3 σχόλια:

  1. Πολύ εμπνευσμένη ιδέα φίλε, εύγε. Κατάφερες να δώσεις νόημα στο πιο βαρετό πλέον για μένα(καθώς έχω παίξει τρις παιχνίδια στα νιάτα μου) παιχνίδι του κόσμου. Πιστεύω με τις προσθήκες σου αναβαθμίζεται το άθλημα σε άλλα επίπεδα. Προτείνω να σκεφτείς πως θα μπορούσε να γίνει κάποιος συνδυασμός tavli-magic με instances, sorceries και τέτοια. Cheers.

    ΑπάντησηΔιαγραφή